Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/867
Название: Використання інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації Roshen
Авторы: Рубан, В. Я.
Євдоченко, В. А.
Шіковець, К. О.
Ключевые слова: confectionery industry
marketing activities
online shop
кондитерская промышленность
маркетинговая деятельность
интернет-магазин
кондитерська промисловість
маркетингова діяльність
інтернет-магазин
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Рубан В. Я. Використання інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації Roshen [Текст] / В. Я. Рубан, В. А. Євдоченко, К. О. Шіковець // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 5 (79). - C. 145-149.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Краткий осмотр (реферат): Мета роботи полягає в аналізі галузі кондитерської промисловості України, зокрема діяльності корпорації Roshen. В результаті якого виявлені недоліки її діяльності та запропоновані заходи щодо їх усунення. Методика SWOT-аналізу дозволила виявити певні недоліки: наявність у виробництві старих технологій, що дуже підвищує затрати енергоресурсів на виробництво, значний знос виробничого обладнання, раніше розроблені вироби знімаються з виробництва до того, як вони окуплять витрачені на їх розробку час і кошти, відсутність власної роздрібної мережі. Результати аналізу маркетингової діяльності корпорації Roshen дозволили запропоновувати використання інформаційних систем з метою підвищення ефективності її діяльності. Наукова новизна полягає у впровадженні сучасних інформаційних технологій, а саме, інтернет-магазину в сфері збуту продукції та просуванні нових видів товарів на ринок. Практична значимість полягає у вдосконалені роздрібної мережі торгівлі товарами корпорації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/867
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V79_P145-149.pdf436,74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.