Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 56 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Маркетингове дослідження реклами на ринку кондитерських виробів УкраїниЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Рамола, М. К.-П.
2015Систематизація кількісних методів прогнозування кон'юнктури ринку в маркетингових дослідженняхЯренко, А. В.
2016Маркетингове дослідження організації служби збуту на вітчизняних промислових підприємствахЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2016Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхідЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2013Моделювання впливу змінних ринку на структуру каналів розподілу виробничого підриємстваЯренко, А. В.
2009Використання прикладних комп'ютерних програм при вивченні професійних маркетингових дисциплінЯренко, А. В.
2015Обґрунтування та моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємствЯренко, А. В.; Коломієць, Г. І.
2016Дослідження специфіки розвитку бренду українських підприємствОркуша, Ю. В.; Яренко, А. В.
2016Моделювання оптимальних каналів розподілу підприємствМарченко, О. А.; Яренко, А. В.
2012Маркетингове дослідження процесів концентрації на банківському ринку УкраїниЯренко, А. В.