Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 64.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Застосування регіонально-функціональної організації форми збуту на промислових підприємствахОркуша, Ю. В.; Яренко, А. В.
2016Обгрунтування проблем оптимального стану складського господарства підприємстваЯренко, А. В.
2016Майбутнє маркетингу: увага до дрібницьХоменко, О. І.; Яренко, А. В.
2016Дослідження сучасних трендів маркетингу в соціальних медіаЛузан, А. В.; Яренко, А. В.
2016Сутність та застосування стратегії низьких витрат на підприємствіДідик, Я. В.; Яренко, А. В.
2016Обгрунтування розробки асортиментного переліку товарівКалібабчук, О. В.; Яренко, А. В.
2016Проблеми оптимізації ассортименту продукції підприємстваЯренко, Г. О.; Яренко, А. В.
2016Застосування методів визначення ефективності рекламної діяльності на ринкуРамола, М.-К. П.; Яренко, А. В.
2016Аналіз зміни вподобань споживачів комп’ютерної технікиГриппа, І. К.; Яренко, А. В.
2016Обґрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системахЯренко, А. В.; Раллє, Н. В.