Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 8341-8350 зі 9565.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Особливості формування маркетингової інформаційної системи промислових підприємствЄвсейцева, О. С.; Качур, Л. В.
2010Використання формалізованих моделей системної динаміки в інноваційному менеджментіЧубукова, О. Ю.; Геселева, Н. В.; Слізкова, Г. В.
2024Інструментарій формування маркетингової стратегії розвитку компанії дистриб'юторів на ринку УкраїниЄвсейцева, Олена Сергіївна; Толчінін-Бурунський, Євгеній С.
2018Впровадження дуальної системи навчання у ЗВО при підготовці майбутніх фахівців туристичного бізнесуКостинець, В. В.; Костинець, Ю. В.
2021Особливості використання Data Science у сфері бізнесуПономаренко, Ігор Віталійович; Михайлов, І. О.
2020Бізнес-аналіз ринку нерухомості УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Мороз, А. Ю.
2015Проблеми та перспективи розвитку ринку HOD (Home & Office Delivery) в УкраїніКорнієнко, Ю. О.; Геселева, Н. В.; Хоменко, О. І.
2016Аналіз та оцінка прогнозування результатів футбольних спортивних подійІванченко, Н. О.; Писанець, К. К.; Піросманашвілі, В. К.
2021Symmetry in the visual communication design: methods of dynamic image constructionSkliarenko, N. V.; Gryshchenko, Ivan; Kolosnichenko, M. V.
2019TikTok-маркетингПономаренко, Ігор Віталійович