Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 8371-8380 зі 9565.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
30-вер-2023Measuring digital advertising effectiveness on Facebook as part of a national brand advertising campaignKolesnyk, Bohdan; Kostynets, Iuliia
січ-2015Власність держави у процесі реформування економіки УкраїниЧубукова, О. Ю.; Синенко, О. І.
2010Інститут інтелектуальної власності у глобальному виміріЖарінова, А. Г.
2020Diagnosis of the problems of segmentation and relationships development of the cellular service and Internet communications market in UkraineYevseitseva, Olena; Kolesnyk, B.
2015Intellectual capital formation and development conditions in UkraineZharinova, A.
2013Сутність та собливості класифікації маркетингових стратегій розвитку підприємствПодольна, В. В.; Семенюк, І. В.
2019Аналіз міжнародного досвіду застосування інноваційних технологій у продуктовому ритейліБіловодська, О. А.; Матвеєва, А. Д.
бер-2017Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Новіков, Д. В.
2017Бізнес аналіз розвитку фондового ринку УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2020Digitalization of marketing communicationsYevseitseva, Olena; Shkut, D.