Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 8661-8670 зі 9565.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Вдосконалення механізму ефективного управління туристичної сфери в Черкаській областіБутим, А. С.; Шіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2020Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюВіннікова, Інна Ігорівна; Пономаренко, Ігор Віталійович
2016Аналіз методів просування споживчих товарів в мережі Інтернет на ринку УкраїниДемиденко, Д. Ю.; Хоменко, О. І.; Писанець, К. К.
2020Лідери думок у системі маркетингу впливу каналів просування: теоретичні аспектиБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
2021Реалізація інноваційних підходів у цифровому маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2022The specifics of organizing an end-to-end marketing internet analytics systemGryshchenko, Ivan; Shkoda, D.
2015Маркетингове дослідження системи котирування та визначення інфляційних ризиків валют світуЯренко, А. В.
2016Маркетингове дослідження організації служби збуту на вітчизняних промислових підприємствахЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2023Dual education: an equal partnership institution of higher education - employers - education acquisitionsIevseitseva, Olena
2014Використання мультисенсорного брендінгу в сучасних умовахПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна