Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 8711-8720 зі 9565.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Маркетингове ціноутворення на ринку молочної продукції УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Бебко, С. В.
2009Теоретичні засади подальшого розвитку кредитних відносин в УкраїніІванченко, Н. О.; Шіковець, К. О.
2016Проблеми та перспективи розвитку ресторанного господарстваЖарінова, А. Г.; Кравченко, О. М.
2019Оцінювання діяльності суб’єктів малого підприємництва в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Воловненко, Катерина Володимирівна
2020Financial monitoring in the bank as a market instrument in the conditions of innovative development and digitalization of economy: management and legal aspects of the risk-based approachVovk, Viktoria; Zhezherun, Yuliia; Bilovodska, Olena; Babenko, Vitalina; Biriukova, Alevtyna
2013Статистичний аналіз структури прямих іноземних інвестиційПономаренко, Ігор Віталійович
2018Практичні аспекти застосування інноваційних цифрових технологій в маркетинговій діяльностіПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна; Гребньов, Георгій Миколайович
2022Digital-marketing as a modern tool for promotion of goods and services in social networksYevseitseva, Olena; Liulchak, Z.; Semenda, O.; Järvis, M.; Ponomarenko, Igor
чер-2018Особливості побудови семантичного ядра сайту компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
сер-2018Особливості побудови маркетингової стратегії компанії на ринку оренди одягу, взуття та аксесуарів в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Буяло, Антоніна Борисівна