Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 8731-8740 зі 9565.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Аналіз методик та підходів щодо забезпечення економічної безпеки підприємствІванченко, Н. О.
2020COVID-19: проблеми та перспективи інтернаціоналізації ЗВОГрищенко, І. М.; Кизимчук, О. П.; Шевченко, О. О.
сер-2018Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2017Управління безпекою компанії методами бізнес аналізуШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2010Реалізація маркетингової діагностики на підприємствах легкої промисловостіЄвсейцева, О. С.
2023The innovative marketing management systems in digitalization conditionsCherniavska, Olena; Kaznodii, V.
2021Особливості використання персоналізованого маркетингу в умовах діджиталізаціїПономаренко, Ігор Віталійович; Сябро, Сергій Миколайович
2019Основні способи збору електронних адрес клієнтів у рамках реалізації email-маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович
2023Development mechanism of the SMM-strategy for the company's product brandYevseitseva, Olena; Olshanska, Yana
2021Використання рекомендаційних систем для оптимізації маркетингової стратегії компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович