Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 9351-9360 зі 9565.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
чер-2019Theoretical and methodical approaches to the definition of marketing risks management concept at industrial enterprisesTkachenko, V.; Kwilinski, A.; Tkachenko, I.; Puzyrova, Polina
бер-2016Концептуальні засади управління ВНЗ як суб'єктом ринку освітніх послугМоргулець, О. Б.
2014Класифікація видів бенчмаркінгу в системі управління банкамиБихова, О. М.
2016Теоретичні підходи до управління ефективністю споживання ресурсів у освітній діяльності як ключового чинника підвищення конкурентоспроможності вищих навчальних закладів УкраїниГрищенко, І. М.; Шевченко, О. О.
2009Дослідження проблем забезпечення якості та конкурентоспроможності продукції легкої промисловостіДибленко, В. І.; Шевченко, О. О.; Заровська, К. А.
2015Modern concept of service managementMorgulets, Oksana; Khomenko, O.
2015Формування механізму державно-приватного партнерства як інструменту стабілізації та розвитку економіки УкраїниЛісун, Я. В.
2019Франшиза як ефективний інструмент ведення готельно-ресторанного бізнесуКулак, Н. В.; Мурована, Л. В.
2018Основні тенденції українського ринку публічних закупівель у 2018 роціМурована, Л. В.
2018Науково-практичні засади формування фахових компетентностей дизайнерів костюма (до 30-річчя відкриття спеціальності «Дизайн» та 25-річчя кафедри художнього моделювання костюма)Грищенко, І. М.; Колосніченко, М. В.; Ніколаєва, Т. В.