Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2601-2610 зі 5038.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Значення об’єктів «HAUTE COUTURE» у формуванні споживацького попиту на продукти індустрії модиЧупріна, Н. В.; Флисак, Б.-М. П.
2009Моніторинг як основа підтримки управлінських рішень в системі корпоративної соціальної відповідальностіТарасенко, І. О.
2016Принцип зонально-диференційованого розташування елементів бездротових сенсорних мереж моніторингу мікроклімату під одягомКурганський, А. В.; Березненко, С. М.; Курганська, М. М.
2015Методика генерування ідей в графічному дизайніТінякова, О. М.
2014Результати дослідження споживчої характеристики «пуховиків»Донченко, С. В.; Катаєва, Н. А.
2015Розвиток та витоки анімаційного фільмуГусак, О. А.
2013Удосконалення утеплюючого радіаційно-захисного одягу для працівників АЕСКурганський, А. В.; Проданчук, І. В.
2015Вибір та використання кольору в фірмовому стиліГрачов, П. О.
2015Обгрунтування шляхів подолання системної кризи соціально-економічної сфери УкраїниЯренко, А. В.
2015Застосування шрифтів в рекламіДидик, А. А.