Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 4711-4720 зі 5062.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Маркетингове дослідження перспектив розвитку країн «четвертого» світу в умовах сучасної світової економікиЯренко, А. В.
2017Зарубіжний досвід розвитку вищої освіти в умовах глобалізаційних процесівПономаренко, Ігор Віталійович
2015Значення цінності брендуЗимбалевська, Ю. В.; Геселева, Н. В.; Ормонов, М. О.
2015Бізнес-аналіз розвитку ринку питної водиШіковець, К. О.; Чепіль, Є. Л.
2014Використання інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації RoshenРубан, В. Я.; Євдоченко, В. А.; Шіковець, К. О.
2015Інтелектуальний аналіз бізнес-процесівКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Теніщева, Д.
2016Економічний ефект від припинення використання піратського програмного забезпеченняЧубукова, О. Ю.; Писанець, К. К.; Жидков, В. О.
2009Інтелектуальний аналіз даних для вирішення економічних завданьІванченко, Н. О.
2024Маркетингова рівновага: збалансований бюджет для успішної експансії на нові ринки збутуГрищенко, І. М.; Городецький, Ю. Д.
2015Маркетингове дослідження реклами на ринку кондитерських виробів УкраїниЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Рамола, М.-К. П.