Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 4731-4740 зі 5062.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Економіка вражень: передумови зародження, головні ідеї, економічна сутністьЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2014Розвиток грибної галузі в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Хінціцька, А. М.
2014Вдосконалення механізму ефективного управління туристичної сфери в Черкаській областіБутим, А. С.; Шіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2016Аналіз методів просування споживчих товарів в мережі Інтернет на ринку УкраїниДемиденко, Д. Ю.; Хоменко, О. І.; Писанець, К. К.
2022The specifics of organizing an end-to-end marketing internet analytics systemGryshchenko, Ivan; Shkoda, D.
2015Маркетингове дослідження системи котирування та визначення інфляційних ризиків валют світуЯренко, А. В.
2016Маркетингове дослідження організації служби збуту на вітчизняних промислових підприємствахЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2015Дослідження чинників розвитку інноваційно-знаннєвої економікиГеселева, Н. В.; Мельник, Н. В.
2017Теоретичні аспекти дослідження тенденцій розвитку вищої освітиШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2015Design thinкing: інноваційний підхід до генерації бізнес-моделей та процесів прийняття рішеньГеселева, Н. В.; Яценко, А. А.; Синенко, П. О.