Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/921
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯренко, А. В.uk
dc.contributor.authorПисанець, К. К.uk
dc.contributor.authorГриппа, І. К.uk
dc.date.accessioned2016-02-18T11:55:19Z-
dc.date.available2016-02-18T11:55:19Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationЯренко А. В. Аналіз зміни вподобань споживачів комп’ютерної техніки на українському ринку [Електронний ресурс] / А. В. Яренко, К. К. Писанець, І. К. Гриппа // Технології та дизайн. - 2015. - № 4 (17). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_13.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/921-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_13
dc.description.abstractМетою статті є аналіз зміни вподобань споживачів комп’ютерної техніки на ринку України, та виявити причин цих змін; побудова матрицю зміни вподобань споживачів комп’ютерної техніки. Для визначення вподобань споживачів, було використано метод опитування споживачів, а саме – анкетування. Респонденти відповідали на відкриті та напівзакриті питання, що стосувались їх комп’ютерної техніки та факторів, які впливають на вибір користувачів, а також бажання чи небажання останніх змінити марки власних пристроїв. У процесі аналізу відповідей респондентів, було виявлено, що 70% користувачів мають бажання змінити марку власної комп’ютерної техніки. 62% користувачів, серед тих, хто має бажання змінити техніку, надають перевагу марці Apple. Це спричинено кращими технічними характеристиками та якістю комп’ютерної техніки даної марки.uk
dc.description.abstractЦелью статьи является анализ изменений предпочтений потребителей компьютерной техники на рынке Украины и выявление причин этих изменений. Для определения предпочтений потребителей были использованы методы опроса потребителей, а именно – анкетирование. Респонденты отвечали на открытые и полузакрытые вопросы, касающиеся их компьютерной техники и факторов, которые влияют на выбор пользователей, а также желание или нежелание последних изменить марку личных устройств. В процессе анализа ответов респондентов, было выявлено, что 70% пользователей имею желание изменить марку собственной компьютерной техники. 62% пользователей, у которых есть желание изменить технику, предпочитают марку Apple. Причиной такого выбора являются технические характеристики и качество компьютерной техники данной марки.ru
dc.description.abstractThe main purpose of the article is to analyze changes of consumer’s preferences of computer equipment at the Ukrainian market and to identify the reasons for these changes. To determine the preferences of consumers was used method of interviewing consumers, namely - questioning. Respondents answered open and half-closed questions about their computer equipment and the factors that influence on the choice of users, as well as the willingness or unwillingness of the consumers to change the brand of personal devices. During the analysis of responses, was found that 70% of users have a desire to change their own brand of computer equipment. 62% of users who have the desire to change the technique preferred brand Apple. The reasons of this choice are the specifications and quality of computer equipment of this brand.en
dc.languageuk
dc.subjectconsumer preferencesen
dc.subjectcomputer equipmenten
dc.subjectthe reasons for changes in preferencesen
dc.subjectпредпочтения потребителейru
dc.subjectкомпьютерная техникаru
dc.subjectпричины изменений предпочтенийru
dc.subjectрынок компьютерной техникиru
dc.subjectпотребителиru
dc.subjectвподобання споживачівuk
dc.subjectкомп’ютерна технікаuk
dc.subjectпричини змін вподобаньuk
dc.subjectринок комп’ютерної технікиuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.titleАналіз зміни вподобань споживачів комп’ютерної техніки на українському ринкуuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorYarenko, А. V.en
local.contributor.altauthorPysanec, К. К.en
local.contributor.altauthorGryppa, І. К.en
local.contributor.altauthorЯренко, А. В.ru
local.contributor.altauthorПисанец, К. К.ru
local.contributor.altauthorГриппа, И. К.ru
local.subject.sectionЕкономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 4 (17)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2015_N4_13.pdf272,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.