Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/923
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПисанець, К. К.uk
dc.contributor.authorМовчан, О. В.uk
dc.contributor.authorПечерських, Л. К.uk
dc.date.accessioned2016-02-18T11:55:19Z-
dc.date.available2016-02-18T11:55:19Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationПисанець К. К. Маркетингові методи розвитку бренду футбольного клубу в Україні [Електронний ресурс] / К. К. Писанець, О. В. Мовчан, Л. К. Печерських // Технології та дизайн. - 2015. - № 4 (17). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_15.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/923-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_15
dc.description.abstractУ статті розглянуто формування брендів футбольних спортивних клубів та здійснена оцінка кількості вболівальників в Україні. Проаналізовано 6 ключових методів просування брендів. Надано рекомендації щодо їх застосування.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены формирование брендов футбольных спортивных клубов и осуществлена оценка количества болельщиков в Украине. Проанализированы 6 ключевых методов продвижения брендов. Даны рекомендации по их применению.ru
dc.description.abstractIn the article, search of brands forming for football clubs and estimation of number of football fans are presented. 6 key methods of brands promotion are analyzed. Recommendations for their application are given.en
dc.languageuk
dc.subjectmethods of advancement of brandsen
dc.subjectbrand of FCen
dc.subjectprofessional footballen
dc.subjectfansen
dc.subjectметоды продвижения брендовru
dc.subjectбренд футбольного клубаru
dc.subjectпрофессиональный футболru
dc.subjectболельщикиru
dc.subjectметоди просування брендівuk
dc.subjectбренд футбольного клубуuk
dc.subjectпрофесійний футболuk
dc.subjectвболівальникиuk
dc.titleМаркетингові методи розвитку бренду футбольного клубу в Україніuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorPysanec, К. К.en
local.contributor.altauthorMovchan, О. V.en
local.contributor.altauthorPecherskykh, L. К.en
local.contributor.altauthorПисанец, К. К.ru
local.contributor.altauthorМовчан, А. В.ru
local.contributor.altauthorПечерских, Л. К.ru
local.subject.sectionЕкономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 4 (17)uk
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2015_N4_15.pdf144,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.