Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/925
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобробог, Г. В.uk
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.uk
dc.date.accessioned2016-02-18T11:55:20Z-
dc.date.available2016-02-18T11:55:20Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationДобробог Г. В. Важливість цінової політики в сучасній економіці [Електронний ресурс] / Г. В. Добробог, О. С. Євсейцева // Технології та дизайн. - 2015. - № 4 (17). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_17.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/925-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_17
dc.description.abstractСтаття присвячена важливості цінової політики, з’ясуванню виникнення цих проблем, проведення досліджень. Визначено, які фактори впливають на недосконалість маркетингової цінової політики на підприємствах. Цінова політика впливає на комерційні успіхи підприємства. Тому для розробки цінової політики необхідно проаналізувати усі чинники, які впливають на вибір конкретної цінової політики.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена важности ценовой политики, выяснению возникновения этих проблем, проведения исследований. Определено, какие факторы влияют на несовершенстве маркетинговой ценовой политики на предприятиях. Ценовая политика влияет на коммерческие успехи предприятия. Поэтому для разработки ценовой политики необходимо проанализировать все факторы, которые влияют на выбор конкретной ценовой политики.ru
dc.description.abstractThe article is devoted to the importance of pricing policies, clarify these problems, research. Determined what factors affect the pricing policy imperfection marketing enterprises. Pricing policy affects the commercial success of the company. Therefore, development of pricing policies is necessary to analyze all factors that influence the choice of a particular pricing policy.en
dc.languageuk
dc.subjectpricingen
dc.subjectpricing strategyen
dc.subjectpricingen
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectcompetitorsen
dc.subjectcostsen
dc.subjectstudy producten
dc.subjectценовая политикаru
dc.subjectценовая стратегияru
dc.subjectценообразованиеru
dc.subjectпотребительru
dc.subjectпредприятиеru
dc.subjectконкурентыru
dc.subjectрасходыru
dc.subjectисследованияru
dc.subjectтоварru
dc.subjectцінова політикаuk
dc.subjectцінова стратегіяuk
dc.subjectціноутворенняuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectконкурентиuk
dc.subjectвитратиuk
dc.subjectдослідженняuk
dc.subjectтоварuk
dc.titleВажливість цінової політики в сучасній економіціuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorDobroboh, H. V.en
local.contributor.altauthorYevseytseva, O. S.en
local.contributor.altauthorДобробог, Г. В.ru
local.contributor.altauthorЕвсейцева, Е. С.ru
local.subject.sectionЕкономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 4 (17)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2015_N4_17.pdf151,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.