Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9480
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерасименко, О. Д.-
dc.contributor.authorФролов, І. В.-
dc.contributor.authorПашкевич, К. Л.-
dc.contributor.authorКолосніченко, М. В.-
dc.date.accessioned2018-06-13T11:46:26Z-
dc.date.available2018-06-13T11:46:26Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПринципи формування асортименту колекцій одягу ready-to-wear / О. Д. Герасименко, І. В. Фролов, К. Л. Пашкевич, М. В. Колосніченко // Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті. – 2017. – Вип. 4. – С. 24-28.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9480-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано різні аспекти проблеми формування асортименту одягу, розглянуто різновиди колекцій ready-to-wear. Використовуючи порівняльний та статистичний аналіз досліджено асортимент колекцій сучасних дизайнерів та брендів. Встановлено процентні співвідношення різних видів одягу в колекціях ready-to-wear і визначено, що збільшення асортименту одягу забезпечується виготовленням окремих моделей в кількох екземплярах з тканин різного кольору і фактури, комбінацією предметів одягу у різних образах, представленням готових комплектів у різній колірній гамі. Для підтримки актуальності бренду необхідно враховувати циклічність моди, своєчасно адаптуватися до нових вимог fashion-індустрії в цілому і до вимог споживачів зокрема. Лише врахування всіх факторів забезпечуватиме можливість визначення оптимального числа моделей різних видів одягу. Алгоритм створення колекцій одягу має переглядатися залежно від сезону, напрямів моди і потреб споживачів тощо.uk
dc.description.abstractВ статье проанализированы различные аспекты проблемы формирования ассортимента одежды, рассмотрены разновидности коллекций ready-to-wear. С использованием сравнительного и статистического анализа исследован ассортимент коллекций современных дизайнеров и брендов. Установлены процентные соотношения различных видов одежды в коллекциях ready-to-wear, и определено, что увеличение ассортимента одежды обеспечивается изготовлением отдельных моделей в нескольких экземплярах из тканей разного цвета и фактуры, комбинацией предметов одежды в разных образах, представлением готовых комплектов в разной цветовой гамме. Для поддержания актуальности бренда необходимо учитывать цикличность моды, своевременно адаптироваться к новым требованиям fashion‑индустрии в целом и к требованиям потребителей в частности. Учет всех перечисленных факторов обеспечит определение оптимального числа моделей различных видов одежды. Алгоритм создания коллекций должен пересматриваться в зависимости от сезона, направлений моды, потребностей потребителей и т. п.uk
dc.description.abstractFashion industry is characterized by a short lifecycle of the products, by an unstable and unpredictable demand and by a huge variety of products. The development of the informational technologies enables the consumer to track the latest trends in the world of fashion and to choose the best models among the proposed ones. That’s why the time, needed for designing the collection of the clothes from conception to realization of the finished products, becomes shorter during the recent years. The stage of the formation of the assortment range of clothes becomes more and more important during the formation of the ready‑to‑wear collections, since it defines the dominant groups of products and their proportion in the overall structure of the models that will be presented. Our analysis of a number of researches leads to the conclusions that nowadays various aspects of the problem of the products assortment formation are being studied. Despite the large number of the materials, devoted to this question, most of them are focused on the general analysis of the process of the products assortment planning or simply the products assortment planning for the retail industry is being studied.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectколекція одягуuk
dc.subjectасортимент колекційuk
dc.subjectready-to-wearuk
dc.subjectдизайнерuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectколлекция одеждыuk
dc.subjectассортимент коллекцийuk
dc.subjectcollection of clothesuk
dc.subjectassortment of collectionsuk
dc.subjectdesigneruk
dc.subjectbranduk
dc.titleПринципи формування асортименту колекцій одягу ready-to-wearuk
dc.title.alternativeПринципы формирования ассортимента коллекций одежды ready-to-wearuk
dc.title.alternativeThe principles of formation of ready-to-wear clothing collectionsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorГерасименко, Е. Д.-
local.contributor.altauthorФролов, И. В.-
local.contributor.altauthorКолосниченко, М. В.-
local.contributor.altauthorGerasymenko, O. D.-
local.contributor.altauthorFrolov, I. V.-
local.contributor.altauthorPashkevich, K. L.-
local.contributor.altauthorKolosnichenko, M. V.-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.sourceТрадиції та новації у вищій архітектурно-художній освітіuk
local.sourceTraditions and innovations in the higher architectural-artistic educationuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра ергономіки і дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра моди та стилю (МС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
herasimenko_frolov_pashkevych_kolysnichenko2018.pdf300,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.