Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9546
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГанущак-Єфіменко, Л. М.-
dc.contributor.authorМіхєєва, Т. І.-
dc.date.accessioned2018-07-17T10:04:53Z-
dc.date.available2018-07-17T10:04:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГанущак-Єфіменко Л. М. Розробка інноваційної наукомісткої продукції і асортиментна політика підприємств легкої промисловості / Л. М. Ганущак-Єфіменко, Т. І. Міхєєва // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 119-127.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9546-
dc.description.abstractКонкуренція змушує приватні підприємства бути зацікавленими в оновленні продукції. Це зумовлює необхідність конкурентоспроможних нововведень для успіху на ринку. У статті досліджено важливість застосування стратегії розвитку товару для розвитку підприємства і підвищення обсягів продажів. Ця стратегія передбачає введення у виробництво нового асортименту товарів при одночасному удосконаленні існуючого на сучасному ринку. Розглянуто також інноваційний процес як «воронку ідей і проектів» та шляхи вдосконалення товарного асортименту. Проаналізовано етапи розробки перспективних товарів. Як один із способів підвищення ефективності і конкурентоспроможності науково-виробничих підприємств пропонується використання принципів кооперації.uk
dc.description.abstractКонкуренция заставляет частные предприятия быть заинтересованными в обновлении продукции. Это предопределяет необходимость конкурентоспособных нововведений для успеха на рынке. В статье исследована важность применение стратегии развития товара для развития предприятия и повышения объемов продаж. Эта стратегия предусматривает введение в производство нового ассортимента товаров при одновременном усовершенствовании существующих на современном рынке. Рассмотрены также инновационный процесс как «воронка идей и проектов» и пути совершенствования товарного ассортимента. Проанализированы этапы разработки перспективных товаров. Как один из способов повышения эффективности и конкурентоспособности научно-производственных предприятий предлагается использование принципов кооперации.uk
dc.description.abstractCompetition compels private enterprises to be interested in updating their products. This predetermines the need for competitive innovations for market success. The article studies the importance of applying the product development strategy for enterprise development for increasing sales volumes. This strategy provides the introduction of a new range of goods into production, with simultaneous improving existing ones on the modern market. The innovation process is also considered as a "funnel of ideas and projects" and ways to improve the product range. The stages of development of promising products are analyzed. As one of the ways to increase the efficiency and competitiveness of scientific and industrial enterprises, the use of the principles of cooperation is being considered.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectнова продукціяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectасортиментна політикаuk
dc.subjectдиверсифікаціяuk
dc.subjectкоопераціяuk
dc.subjectновая продукцияuk
dc.subjectконкурентоспособностьuk
dc.subjectассортиментная политикаuk
dc.subjectдиверсификацияuk
dc.subjectкооперацияuk
dc.subjectnew productsuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectassortment policyuk
dc.subjectdiversificationuk
dc.subjectcooperationuk
dc.titleРозробка інноваційної наукомісткої продукції і асортиментна політика підприємств легкої промисловостіuk
dc.title.alternativeРазработка инновационной наукоемкой продукции и ассортиментная политика предприятий легкой промышленностиuk
dc.title.alternativeDevelopment of innovation science production and assortment policy of enterprises of light industryuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorГанущак-Ефименко, Л. M.-
local.contributor.altauthorМихеева, Т. И.-
local.contributor.altauthorGanushchak-Yefimenko, L.-
local.contributor.altauthorMikhieieva, T.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-03-29-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P119-127.pdf523,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.