Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9549
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДудко, П. Н.-
dc.contributor.authorЧжао, Цзун-
dc.date.accessioned2018-07-17T10:43:00Z-
dc.date.available2018-07-17T10:43:00Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДудко П. Н. Кластерный маркетинг в инновациях предприятия / П. Н. Дудко, Чжао Цзун // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 140-148.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9549-
dc.description.abstractМногие компании в промышленном кластере объединены в органические цепочки через определенный механизм координации и они совместно осуществляют маркетинг и настройку. Мощные силы группы совместно развивают рынок, то есть кластерный маркетинг. Кластерная маркетинговая модель индустрии игрушек в Шаньтоу Ченгае заключается в том, чтобы увидеть систему клиентов и провести инспекции и анализ. Считается, что это не только отражает строительство социального капитала, но и помогает расширить социальный капитал предприятия. Он подходит для использования в небольших и средних корпоративных кластерах с высокой степенью инженерии. Это поможет МСП специализироваться на разделении труда, повышении эффективности, сокращении маркетинговых инвестиций и снижении эффективности маркетинговых затрат, что поможет повысить конкурентоспособность кластера.uk
dc.description.abstractБагато компаній в промисловому кластері з'єднані органічними ланцюжками через певний координаційний механізм і вони спільно проводять маркетинг. Потужні сили групи спільно розвивають ринок, тобто кластерний маркетинг. Кластерна маркетингова модель іграшкової індустрії в Шаньтоу Ченхаї полягає у погляді на систему клієнтів та проведенні інспекцій та аналізу. Вважається, що це не тільки відображає побудову соціального капіталу, але також сприяє розширенню соціального капіталу компанії, придатному для використання в кластерах малих та середніх підприємств з високим ступенем техніки. Це допоможе МСП спеціалізуватися на розподілі праці, підвищить ефективність, зменшить інвестиції в маркетинг та отримує низькі переваги маркетингових витрат, що допоможе підвищити конкурентоспроможність кластера.uk
dc.description.abstractMany companies in the industrial cluster are linked together into organic wholes through a certain coordination mechanism, and they jointly carry out marketing and set up. The powerful forces of the group jointly develop the market, that is, cluster marketing. The cluster marketing model of the toy industry in Shantou Chenghai is to see the customer system and conduct inspections and analysis. It is believed that it not only reflects the construction of social capital, but also helps to expand the social capital of the enterprise. It is suitable for use in small and medium sized enterprise clusters with high degree of engineering. It will help the SMEs to specialize in division of labor, improve efficiency, reduce marketing investment and gain low marketing cost advantages, which will help improve the competitiveness of the cluster.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectсистема клиентовuk
dc.subjectкластерный маркетингuk
dc.subjectсоциальный капиталuk
dc.subjectконкурентоспособность кластеровuk
dc.subjectсистема клієнтівuk
dc.subjectкластерний маркетингuk
dc.subjectсоціальний капіталuk
dc.subjectконкурентоспроможність кластерівuk
dc.subjectcustomer systemuk
dc.subjectcluster marketinguk
dc.subjectsocial capitaluk
dc.subjectcluster competitivenessuk
dc.titleКластерный маркетинг в инновациях предприятияuk
dc.title.alternativeКластерний маркетинг в інноваціях підприємстваuk
dc.title.alternativeCluster marketing in enterprise innovationsuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorДудко, П. М.-
local.contributor.altauthorDudko, P.-
local.contributor.altauthorZhao, Zong-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-03-29-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20180329_Cluster_P140-148.pdf251,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.