Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9558
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБулгакова, Т. В.-
dc.date.accessioned2018-07-20T09:26:31Z-
dc.date.available2018-07-20T09:26:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБулгакова Т. В. Алгоритм обчислення тілесних кутів на 3-вимірні об’єкти для аналізу міського середовища / Т. В. Булгакова // Science and Education a New Dimension. Natural and Technical Sciences. – 2018. – VI (18), Issue 158. – P. 38-40.uk
dc.identifier.issn2308-5258uk
dc.identifier.issn2308-1996uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9558-
dc.description.abstractСтаття є продовженням наукової роботи автора по розробці інструменту аналізу міста на основі моделювання візуального сприйняття оточення без використання перспективних проекцій та присвячена розробці алгоритму обчислення тілесних кутів на 3-вимірні об’єкти. В даній роботі запропоновано тривимірну модель спроектувати на грані куба із центром в точці огляду, таким чином розбити її на множину суміжних неопуклих областей, для кожної з них побудувати тріангуляцію Делоне і визначити тілесний кут. Вирішується задача знаходження тілесного кута, під яким із заданої точки О (х0, у0, z0) видно проекцію деякої поверхні, задану рівняннями границь проекції, координатами кутових точок. Розроблений алгоритм обчислення тілесних кутів на 3-вимірні об’єкти є основою для подальшого моделювання візуального сприйняття архітектурного середовища та надає можливість автоматизувати процес визначення кількісних параметрів характеристик забудови міста.uk
dc.description.abstractThe article is a continuation of the author's scientific work on the development of a city analysis tool based on the simulation of the visual perception of the environment without the use of perspective projections and devoted to the development of the algorithm for calculating solid angles to 3-dimensional objects. In this paper, we propose to design a three-dimensional model on the face of the cube with the center at the point of view, thus dividing it into a set of adjacent convex domains, for each of them to construct the triangulation of Delone and determine the solid angle. The problem of finding a solid angle is solved, under which a projection of a certain surface given by the equations of the projection boundaries, coordinates of the angular points can be seen from a given point O (x0, y0, z0). The developed algorithm for calculating solid angles to 3-dimensional objects is the basis for further modeling of the visual perception of the architectural environment and enables to automate the process of determining the quantitative parameters of characteristics of city development.uk
dc.description.abstractСтатья является продолжением научной работы автора по разработке инструмента анализа города на основе моделирования визуального восприятия окружения без использования перспективных проекций и посвящена разработке алгоритма вычисления телесных углов на 3х-мерные объекты. В данной работе предложено трехмерную модель спроецировать на грани куба с центром в точке обзора, таким образом разбить ее на множество смежных невыпуклый областей, для каждой из них построить триангуляцию Делоне и определить телесный угол. Решается задача нахождения телесного угла, под которым с заданной точки О (х0, у0, z0) видно проекцию некоторой поверхности, заданную уравнениями границ проекции, координатами угловых точек. Разработанный алгоритм вычисления телесных углов на 3-мерные объекты является основой для дальнейшего моделирования визуального восприятия архитектурной среды и позволяет автоматизировать процесс определения количественных параметров характеристик застройки города.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтілесний кутuk
dc.subject3-вимірні об’єктиuk
dc.subjectалгоритмuk
dc.subjectтріангуляція Делонеuk
dc.subjectаналіз міського середовищаuk
dc.subjectsolid angleuk
dc.subject3-dimensional objectsuk
dc.subjectalgorithmuk
dc.subjectDelaunay triangulationuk
dc.subjecturban environment analysisuk
dc.subjectтелесный уголuk
dc.subject3х-мерные объектыuk
dc.subjectтриангуляция Делонеuk
dc.subjectанализ городской средыuk
dc.titleАлгоритм обчислення тілесних кутів на 3-вимірні об’єкти для аналізу міського середовищаuk
dc.title.alternativeAlgorithm for calculation of solid angles on 3-dimensional objects for analysis of urban environmentuk
dc.title.alternativeАлгоритм вычисления телесных углов на 3х-мерные объекты для анализа городской средыuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorBulgakova, T. V.-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.sourceScience and Education a New Dimension. Natural and Technical Sciencesuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра дизайну інтер'єру і меблівuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180717_309.pdf373,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20180717_309_Titul.pdf861,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20180717_309_Zmist.pdf157,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.