Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/955
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудлай, В. С.uk
dc.date.accessioned2016-02-18T12:07:02Z-
dc.date.available2016-02-18T12:07:02Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationКудлай В. С. Методика розробки програми маркетингових комунікацій підприємства [Текст] / В. С. Кудлай // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 2 (76). - C. 175-180.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/955-
dc.description.abstractОбґрунтувати етапи та фактори, що впливають на процес маркетингових комунікацій підприємства, сформувати послідовність цих етапів, а також визначити їх значимість. Використаний метод класифікації та логіко-теоретичного узагальнення при дослідженні етапів реалізації маркетингових комунікацій, метод синтезу та аналізу, метод морфологічного аналізу при визначенні послідовності етапів процесу маркетингових комунікацій. У ході дослідження виявлено послідовність впровадження програми комунікаційного процесу підприємства, оцінено їх вагомість в діяльності компаній. Вдосконалено схему процесу реалізації маркетингових комунікацій підприємства, виявлено ключові етапи та вставлено взаємозалежність зв’язків елементів. Обґрунтовано значимість етапів для компаній. В результаті проведеного дослідження представлено схематичну інтерпретацію процесу впровадження маркетингових комунікацій в компанії.uk
dc.languageuk
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectcommunication processen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjecttarget audienceen
dc.subjectкоммуникацииru
dc.subjectкоммуникационный процессru
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииru
dc.subjectцелевая аудиторияru
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectкомунікаційний процесuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.titleМетодика розробки програми маркетингових комунікацій підприємстваuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorKudlay, V.en
local.contributor.altauthorКудлай, В. С.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 2 (76)uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V76_P175-180.pdf233,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.