Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/958
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПомінчук, Т. М.uk
dc.date.accessioned2016-02-18T12:07:04Z-
dc.date.available2016-02-18T12:07:04Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationПомінчук Т. М. Особливості маркетингової діяльності на ринку кондитерських виробів [Текст] / Т. М. Помінчук // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 2 (76). - C. 191-196.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/958-
dc.description.abstractМетою дослідження є визначення основних засад розвитку ринку кондитерської промисловості, особливостей маркетингової діяльності та виявлення факторів, які впивають на цей розвиток. Найважливішими проблемами розвитку будь-якого підприємства є: завоювання стійких позицій на ринку, збільшення частки ринку, вдосконалення діяльності підприємства. З огляду на зазначене, ефективне здійснення маркетингової діяльності стає важливим чинником успіху. За допомогою маркетингу можуть бути реалізовані цілі всіх найважливіших зацікавлених груп підприємства (власників, акціонерів, персоналу, тощо). Сучасна економіка України висуває нові вимоги до поведінки підприємств на ринку. Однією з важливих особливостей господарської діяльності підприємств та організацій кондитерської галузі нині визначено те, що в галузі відчувається постійне посилення конкуренції. З огляду на те, що ринок кондитерських виробів динамічно розвивається, підприємства мають оперативно вирішувати питання адаптації тактики і стратегії до тенденцій розвитку ринку. Об’єктом дослідження є ринок кондитерських виробів України. Зазначимо, що важливість маркетингу у діяльності підприємства – питання дуже складне й неоднозначне. Про це свідчать праці С. Гаркавенко [1], Ф. Котлера [2], С. Скибінського [3] та інших. Зазначені науковці використовують різні підходи до особливостей маркетингової діяльності і висвітлення ситуації на даному ринку. Однак, особливості організації маркетингової діяльності підприємства в умовах конкурентного середовища на ринку кондитерських виробів в науковій літературі висвітлені не достатньо повно. В процесі дослідження маркетингової діяльності підприємств було виявлено тенденції розвитку ринку кондитерських виробів, стабільність галузі, яку забезпечують дев’ять українських підприємств та можливості виходу найпотужніших виробників на нові ринки.uk
dc.languageuk
dc.subjectmarket confectioneryen
dc.subjectconfectionery industry developmenten
dc.subjectmarketing activities of the companyen
dc.subjectрынок кондитерских изделийru
dc.subjectразвитие кондитерской промышленностиru
dc.subjectмаркетинговая деятельность предприятияru
dc.subjectринок кондитерських виробівuk
dc.subjectрозвиток кондитерської промисловостіuk
dc.subjectмаркетингова діяльність підприємстваuk
dc.titleОсобливості маркетингової діяльності на ринку кондитерських виробівuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorPominchuk, T. M.en
local.contributor.altauthorПоминчук, Т. Н.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 2 (76)uk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V76_P191-196.pdf255,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.