Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKolisnyk, Oleksandraen
dc.date.accessioned2018-08-02T23:40:57Z-
dc.date.available2018-08-02T23:40:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationKolisnyk O. V. Persuasive design in advertising as a factor of influence on the behavioral orientation of the society = Переконуючий дизайн у рекламі як фактор впливу на поведінкові орієнтації соціуму [Текст] / O. V. Kolisnyk // Art and Design. - 2018. - № 1 (01). - С. 18-24.uk
dc.identifier.issn2617-0272-
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9613-
dc.description.abstractАналіз переконуючого дизайну у рекламі як явища сьогодення а також розгляд впливу дизайнерських смислів-образів на процеси сприйняття та поведінкові реакції людини.uk
dc.description.abstractАнализ убеждающего дизайна в рекламе как явления cовременного общества, а также рассмотрение влияния дизайнерских смыслов-образов на процессы восприятия и поведенческие реакции человека.ru
dc.description.abstractTo analyze the persuasive design of advertising as a now days phenomenon, and also to consider the influence of design meanings-images on the perception processes and behavioral reactions of a person.en
dc.languageen-
dc.subjectdesign of visual communicationen
dc.subjectpersuasive designen
dc.subjectinfographicsen
dc.subjectsocial orientationsen
dc.subjectbehavioral reactionsen
dc.subjectдизайн визуальных коммуникацийru
dc.subjectубеждающий дизайнru
dc.subjectинфографикаru
dc.subjectсоциальные ориентацииru
dc.subjectповеденческие реакцииru
dc.subjectдизайн візуальних комунікаційuk
dc.subjectпереконуючий дизайнuk
dc.subjectінфографікаuk
dc.subjectсоціальні орієнтаціїuk
dc.subjectповедінкові реакціїuk
dc.titlePersuasive design in advertising as a factor of influence on the behavioral orientation of the societyen
dc.typeArticle-
local.contributor.altauthorКолесник, О. В.ru
local.contributor.altauthorКолісник, О. В.uk
local.subject.sectionТехнічні науки. Мистецтвознавствоuk
local.sourceArt and Designuk
local.source.number№ 1 (01)uk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайнуuk
local.identifier.doi10.30857/2617-0272.2018.1.2-
local.subject.method0-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра графічного дизайну (ГД)
Art and Design

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artdes_2018_N1_P018-024.pdf350,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.