Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9645
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПтащенко, О. В.uk
dc.date.accessioned2018-08-12T22:07:39Z-
dc.date.available2018-08-12T22:07:39Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationПтащенко О. В. Особливості розвитку міжнародного маркетингу високих технологій в умовах глобалізації [Текст] / О. В. Птащенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2018. - № 2 (121). - С. 72-81.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9645-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні тенденції розвитку міжнародного маркетингу у сфері високотехнологічного підприємництва. Особливості міжнародного маркетингу визначаються специфікою зовнішнього середовища, в умовах якої він реалізується. Насамперед необхідно враховувати ставлення національного уряду до зовнішньоекономічної діяльності. Воно може створювати сприятливі умови для здійснення зовнішньоекономічної діяльності. І навпаки, уряд може бути не зацікавленим у виході окремих своїх фірм на зовнішній ринок та створювати певні перешкоди на цьому шляху. Доведено необхідність та доцільність використання основних особливостей hi-tech-маркетингу для підприємств високотехнологічної галузі. Зазначимо, що практика маркетингу, адаптована для звичайних товарів і послуг, виявилася неефективною у сфері високих технологій і на міжнародному рівні, що зумовило необхідність проведення досліджень з розробки маркетингових концепцій та інструментів, які можна застосувати для особливої категорії товару – категорії hitech. Саме тому можливо стверджувати, що маркетинг високотехнологічних продуктів є специфічним. Області традиційного маркетингу, зокрема, формування споживчого сприйняття, створення стійкої конкурентної переваги, розробка моделей просування, розвиток інфраструктури і дилерської мережі змінюють зміст, як тільки сферою їх застосування стає ринок високих технологій. Виявлено, що принципи міжнародного маркетингу високих технологій значно відрізняються від маркетингу товарів масового ринку, де домінують стандартні інструменти, традиційні моделі просування і системи продажів. Він перевертає традиційне уявлення про підходи ведення бізнесу, коли одинична компанія не може змінювати звичну і роками усталену схему.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные тенденции развития международного маркетинга в сфере высокотехнологичного предпринимательства. Особенности международного маркетинга определяются спецификой внешней среды, в условиях которой он реализуется. Прежде всего необходимо учитывать отношение национального правительства к внешнеэкономической деятельности. Оно может создавать благоприятные условия для осуществления внешнеэкономической деятельности. И наоборот, правительство может быть не заинтересованным в исходе отдельных своих фирм на внешний рынок и создавать определенные препятствия на этом пути. Доказана необходимость и целесообразность использования основных особенностей hi-tech-маркетинга для предприятий высокотехнологичной отрасли. Отметим, что практика маркетинга, адаптированная для обычных товаров и услуг, оказалась неэффективной в сфере высоких технологий и на международном уровне, что обусловило необходимость проведения исследований по разработке маркетинговых концепций и инструментов, которые можно применить для особой категории товара – категории hi-tech. Именно поэтому можно утверждать, что маркетинг высокотехнологичных продуктов является специфическим. Области традиционного маркетинга, в частности, формирование потребительского восприятия, создание устойчивого конкурентного преимущества, разработка моделей продвижения, развитие инфраструктуры и дилерской сети меняют смысл, как только сферой их применения становится рынок высоких технологий. Выявлено, что принципы международного маркетинга высоких технологий значительно отличаются от маркетинга товаров массового рынка, где доминируют стандартные инструменты, традиционные модели продвижения и системы продаж. Он переворачивает традиционное представление о подходах ведения бизнеса, когда единичная компания не может менять привычную и годами устоявшуюся схему.ru
dc.description.abstractThe article explores the key development trends for international marketing in the area of high-tech entrepreneurship. Specific features of international marketing are determined by the particular characteristics of external environment in which it is implemented. In the first place, an emphasis is made on the critical role of the national government in shaping foreign economic policy. It can either facilitate favorable conditions to enhance international economic activities or on the contrary, the government may be uninterested in the process and create certain barriers to some of the firms in their entry in foreign markets. Reasons have been provided for the relevance of using the specifics of hi-tech marketing in the high-end industry context. It should be noted that the marketing practice adapted for ordinary goods and services proved to be ineffective in the field of high technology and at the international level in particular, thus triggering the need for the research on the development of marketing concepts and tools that can be applied to a specific category of goods – the category of hi-tech. Apparently, it is possible to assert that high-technology marketing is of a specific nature. Such areas of traditional marketing as building positive consumer perception, creating strong competitive advantage, designing promotion models, developing infrastructure and dealer networks, etc. are transforming their content as soon as they are applied within high technology market. It has been revealed that the principles of international hi-tech marketing differ significantly from mass marketing paradigm where standard tools, traditional sales and promotion models prevail. It overturns the traditional business approaches assuming that a single company cannot change common and well-established patterns developed over the years.en
dc.languageuk
dc.subjecthi-tech marketingen
dc.subjectinternational marketingen
dc.subjectinternational hi-tech marketingen
dc.subjectmarketing developmenten
dc.subjectglobalizationen
dc.subjectinternational integrationen
dc.subjecthigh-tech productsen
dc.subjecthigh-tech marketen
dc.subjectinternational marketen
dc.subjectglobal international environmenten
dc.subjecthi-tech-маркетингru
dc.subjectмеждународный маркетингru
dc.subjectмеждународный маркетинг высоких технологийru
dc.subjectразвитие маркетингаru
dc.subjectглобализацияru
dc.subjectмеждународная интеграцияru
dc.subjectвысокотехнологичные продуктыru
dc.subjectрынок высоких технологийru
dc.subjectмеждународный рынокru
dc.subjectглобальное международное пространствоru
dc.subjecthi-tech-маркетингuk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectміжнародний маркетинг високих технологійuk
dc.subjectрозвиток маркетингуuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectвисокотехнологічні продуктиuk
dc.subjectміжнародний ринокuk
dc.subjectринок високих технологійuk
dc.subjectглобальний міжнародний простірuk
dc.titleОсобливості розвитку міжнародного маркетингу високих технологій в умовах глобалізаціїuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorPtashchenko, O. V.en
local.contributor.altauthorПтащенко, Е. В.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 2 (121)uk
local.identifier.doi10.30857/2413-0117.2018.2.7
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V121_P072-081.pdf323,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.