Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 51-60 зі 198.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Природня (нативна) реклама як найближча перспектива інтернет-маркетингуХоменко, О. І.; Колесник, Б. О.
2017Рекламна діяльність: організація і практикаХоменко, О. І.; Юркевич, Т. В.
2017Інтерактивні технології в бізнесіСиненко, О. І.; Михалик, В. Ю.
2017SMM-стратегія як запорука успіху сучасної компаніїКіндій, М. В.; Гладій, У. В.
2017Особливості маркетингових досліджень на ринку товарів промислового призначенняКосар, Н. С.; Дуднік, Б. Е.
2017Застосування сегментації в маркетинговій діяльності фірмиБойчук, І. В.; Трач, А. О.
2017Персоналізація в маркетингуХоменко, О. І.; Бондар, С. В.
2017Оптимізація маркетингової стратегії продукту на підприємствіБойчук, І. В.; Чужба, В. Є.
2017Інтерактивне телебачення як інструмент директ-маркетингуЄвсейцева, О. С.; Сидоренко, М. А.
2017Використання технологій розпізнавання обличчяПономаренко, Ігор Віталійович; Данченко, Я. О.