Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9971
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисенко, О.-
dc.date.accessioned2018-11-04T22:19:05Z-
dc.date.available2018-11-04T22:19:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБорисенко О. Інноваційні імпульси в комунікативному дизайні Галичини другої половини ХІХ – першої третини ХХ століть / О. Борисенко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 1. – С. 30-33.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9971-
dc.description.abstractВисвітлено окремі інноваційні імпульси в комунікативному дизайні Галичини другої половини ХІХ – першої третини ХХ століть. Окреслені новітні підходи до проектування об'єктів візуальної комунікації: флаєрів, листівок, плакатів, афіш, театральних програм, рекламних оголошень, в оформленні вітрин і вивісок, банерів, білбордів. Визначено чинники, які впливали на створення об’єктів візуальної інформації й комунікації та становлення проектної культури Галичини загалом.uk
dc.description.abstractSome innovative impulses in the communicative design of Galicia of the second part of the XIX – the first third of the XX century have been elucidated. There have been described the newest approaches to the design of visual communication objects: fliers, postcards, posters, placards, theatrical programs, advertisements, in the design of shop windows and signboards, banners and billboards. There have been defined the factors which influenced the creation of the visual information and communication objects and the formation of the project culture of Galicia in general.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectкомунікативний дизайнuk
dc.subjectГаличинаuk
dc.subjectвізуальні комунікаціїuk
dc.subjectфотографікаuk
dc.subjectрекламно-поліграфічна продукціяuk
dc.subjectcommunicative designuk
dc.subjectGaliciauk
dc.subjectvisual communicationsuk
dc.subjectphoto-graphicsuk
dc.subjectadvertising and polygraphic productionuk
dc.titleІнноваційні імпульси в комунікативному дизайні Галичини другої половини ХІХ – першої третини ХХ столітьuk
dc.title.alternativeInnovative impulses in the Communicative Design of Galicia of the Second Part of the XIX – The First Third of the XX Centuriesuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorBorysenko, О.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-20-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМистецтвознавчі та культурологічні чинники дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2018_V1_P030-033.pdf282,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.