Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 34.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Брендинг сучасного дизайнерського одягуОльшанська, О. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2018Аналіз розвитку сегменту дитячого одягу в українській фешн-індустріїГерасименко, Олена; Мусієнко, Володимир
2018Розробка бренду модного одягу в умовах сучасної української фешн-індустріїФролов, Іван; Колосніченко, Марина
2019Використання ко-брендингу як інструментарію розвитку конкуруючих торгових марокНіфатова, О. М.; Грецька, О. А.
2016Methodical approach to the definition of HoReCa brand efficiencyNifatova, O.
2019Управління брендом інноваційної продукціїДенисенко, А. С.
2016Planning of educational services in universities in the contex of branding conceptPlysenko, G.; Vitryak, T.
2019Впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємстваГригорець, Л. Р.; Гончаренко, І. М.; Шевчук, Ю. А.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2011Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклуГанущак-Єфіменко, Л. М.