Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 19.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послугНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2017Інформаційні технології в освітній діяльності як засіб підвищення рівня компетентності та конкурентоспроможності випускників на ринку праціКовальова, К. Л.; Ніфатова, О. М.
2017Формування портфеля управлінських інноваційКотіна, Т.; Ніфатова, О. М.
2017Управління інноваційними процесами на підприємствіБілоус, В. М.; Ніфатова, О. М.
2017Системний підхід до розробки стратегії маркетингу на підприємствіНіфатова, О. М.; Споришко, О. В.
2017Формування корпоративної культури як основи прийняття управлінських рішеньВащенко, А. А.; Ніфатова, О. М.
2017Управління підприємницькою діяльністю через вдосконалення організаційної структуриНіфатова, О. М.; Ромащенко, М.
2017Аналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2017Базові компоненти системи оцінки результативності стимулювання праці персоналу банківської сфериНіфатова, О. М.; Котова, Н.
2017Формування інтеграційної сили бренда на засадах компонентної структуризаціїДудко, П. М.; Ніфатова, О. М.