Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 12.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
янв-2020Теоретико-методичні засади забезпечення ефективності функціонування підприємстваДіденко, Є. О.; Чумак, О. В.
2020Особливості візуалізації логотипів музичних колективів незалежної УкраїниМіхєєва, Л. В.
2020Вплив супрематизму на сучасний дизайн одягуМихайлова, Рада; Коропенко, Маріанна
мар-2021Імідж закладів вищої освіти: систематизація змістуБіловодська, О. А.
апр-2021Якісні методи оцінювання іміджу ЗВО як складової внутрішнього маркетингу та підвищення конкурентоспроможностіБіловодська, О. А.; Боєнко, О. Ю.
2020Особливості формування стильових образів в молодіжній моді ХХ століттяГайова, Інна; Ніколаєва, Тетяна; Шафранська, Тетяна; Джаліліан, Фахіме
2020Дизайн альтернативних молодіжних образів в стилістиці кінематографу ХХ століттяКудрявцева, Надія; Ніколаєва, Тетяна; Зяєва, Валентина; Шафранська, Тетяна
2021Імідж сучасного викладача: особливості його розуміння студентамиКириченко, Римма Вікторівна; Колодяжна, Алла Володимирівна
202090 years – historical formation of brand capital of Kyiv National University of Technologies and Design (KNUTD)Gryshchenko, Ivan
дек-2021Створення та просування бренду підприємницької структури в сфері ресторанного бізнесуХаустова, Є. Б.; Асауленко, Іван Федорович