Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12328
Назва: Розробка асортименту трансформованого взуття з врахуванням споживчих вимог
Автори: Кернеш, В. П.
Лавриненко, Е. Т.
Ключові слова: маркетингове дослідження
модульна трансформація взуття
формоутворення
багатофункціональність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Кернеш В. П. Розробка асортименту трансформованого взуття з врахуванням споживчих вимог / В. П. Кернеш, Е. Т. Лавриненко // Збірник матеріалів II Міжнародної наукової конференції текстильних та фешн технологій KyivTex&Fashion / за заг. ред. Л. І. Зубкової : (1-2 листопада 2018 р., м. Київ). - Київ : КНУТД, 2018. - С. 176-179.
Короткий огляд (реферат): Визначено відношення споживачів до трансформованих виробів та критеріїв вагомості при виборі багатофункціонального взуття методом маркетингового дослідження. Розроблено асортимент трансформованого взуття. Наукова новизна полягає у концептуальному підході по створенню ескізів трансформованих конструкцій взуття, що включає ретроспективний огляд, патентний пошук, оцінку споживчих переваг по виявленню актуальності трансформованих виробів. Надано рекомендації виробникам взуття щодо формування асортименту виробів з урахуванням аналізу факторів споживчих переваг, вдосконалення конструкцій взуття шляхом використання елементів трансформації, поліпшення його якості і збільшення попиту на взуття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12328
ISBN: 978-617-7506-25-5
Розташовується у зібраннях:KyivTex&Fashion
Кафедра технології моди (ТМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KyivTextFashin2018_P176-179.pdf600,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.