Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15680
Название: Eco-friendly innovative packaging in trade logistics
Другие названия: Еко-спрямоване інноваційне пакування у торгівельній логістиці
Экологическая инновационная упаковка в торговой логистике
Авторы: Bilovodska, Olena
Ключевые слова: екологічно чиста упаковка
маркетингове дослідження
інноваційна продукція
просування
споживач
Дата публикации: июл-2020
Издательство: ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Библиографическое описание: Bilovodska O. Eco-friendly innovative packaging in trade logistics / O. Bilovodska // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Київ, 21-22 травня 2020 року. – Київ : КНЕУ, 2020. – C. 104-106.
Краткий осмотр (реферат): Packaging makes transportation of the product easier, as well as product movement in the market and also helps with the understanding and acceptance of the innovative product and its manufacturer by consumers, helps to create the impression. In terms of product promotion, packaging is an effective method of promoting a product that facilitates its sale without any change in qualities. So, the scientific and practical approach to the development of ecofriendly packaging is formed, the approach is based on the results of the marketing research.
Упаковка полегшує транспортування товару, а також рух товару на ринку, допомагає зрозуміти та прийняти новий товар, його виробника споживачами, допомагає створити враження. З точки зору просування товару, упаковка – це ефективний метод просування товару, який сприяє його продажу без будь-яких змін у якості. Отже, в роботі сформовано науково-практичний підхід до розробки екологічно чистої упаковки, підхід базується на результатах маркетингового дослідження.
Упаковка облегчает транспортировку продукта, а также перемещение продукта на рынке, помогает понять и принять новый продукт, его производителя потребителями, помогает создать впечатление. С точки зрения продвижения товара, упаковка – это эффективный метод продвижения товара, который облегчает его продажу без каких-либо изменений в качестве. Поэтому в работе сформирован научно-практический подход к разработке эко-упаковки, который основан на результатах маркетингового исследования.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15680
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Біловодська _КНЕУ.pdf256,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.