Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1835
Title: Маркетингове дослідження організації служби збуту на вітчизняних промислових підприємствах
Authors: Чубукова, О. Ю.
Яренко, А. В.
Keywords: service marketing
functional, regional, product, industry, organizational structure
функциональная, региональная, товарная, отраслевая, организационная структура
служба сбыта
служба збуту
функціональна, регіональна, товарна, галузева, організаційна структура
Issue Date: 2016
Citation: Чубукова О. Ю. Маркетингове дослідження організації служби збуту на вітчизняних промислових підприємствах [Текст] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економічні науки". - 2016. - № 2 (97). - C. 116-121.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економічні науки"
Abstract: У статті проведено дослідження існуючих організацій збуту промислових підприємств: функціональної, регіональної, товарної та галузевої. Доведено необхідність використання сучасними промисловими підприємствами регіонально-функціональної організації збуту як найбільш пристосованої до мінливих ринкових умов господарювання. В процесі дослідження розглянуто типові схеми організаційних структур та наведено схему регіонально-функціональної структури збуту промислового вітчизняного підприємства.
В статье проведено исследование существующих организаций сбыта промышленных предприятий: функциональной, региональной товарной и отраслевой. Доказана необходимость использования современными промышленными предприятиями регионально-функциональной организации сбыта как наиболее приспособленной к изменяющимся рыночным условиям хозяйствования. В процессе исследования рассмотрены типовые схемы организационных структур и приведена схема регионально-функциональной структуры сбыта промышленного отечественного предприятия.
The paper offers a study on the existing sales arrangement patterns at industrial enterprises: functional, regional, product and sectoral. The need to deliver regional and functional sales models as the most responsive to changing market conditions by modern industrial enterprises is justified. The study examines types of organizational charts and suggests a model of regional and functional sales structure to be used by domestic industrial enterprises.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1835
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V97_P116-121.pdf614,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.