Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : [20] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo

Містить матеріали конференції.

  • проблеми економічного розвитку
  • проблеми когнітивної економіки (економіки знань)
  • проблеми інформаційної економіки (економіки постіндустріального суспільства)
  • сучасні концептуальні, модельно-математичні та програмно-технологічні засоби кібернетики та інформатики
  • прикладні напрями економічної кібернетики
  • молодь в кібернетиці та проблеми освіти
  • інформаційні системи та технології в маркетингу, стратегічний маркетинг

Публікується в авторському варіанті

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 20
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Проблеми підвищення інноваційного потенціалу підприємстваЗаріцька, Н. М.; Редько, М. В.
2015Управління енергоефективністю підприємстваПронюк, Г. В.
2015Когнітивні технології в управлінніРаллє, Н. В.
2015Методи оптимізації: основні поняття, класифікаціяГеселева, Н. В.; Лугиня, Р. О.
2015Інформаційні системи підтримки прийняття управлінських рішеньГеселева, Н. В.; Євдоченко, В. А.
2015Підсистеми маркетингової інформаційної системи: розвиток та перспективи використанняХоменко, О. І.; Яренко, Г. О.
2015Дослідження моделі семантичної мережі доменного простору потенціалів економічної безпеки підприємствУстенко, С. В.; Іванченко, Н. О.
2015Еволюційне моделювання економічних популяційІванченко, Г. Ф.; Бадер, Омар Ахмад Далайін
2015STS-маркетинг як основа сучасного стратегічного маркетингуПодольна, В. В.; Ярошенко, В. А.
2015Інформаційні задачі управління маркетингом в начальному процесі підготовки фахівців з маркетингуЯренко, А. В.
2015Аналіз методів оцінки ефективності маркетингових комунікаційПодольна, В. В.
2015Значення інформації в управлінні маркетинговою діяльністю на сучасному етапі розвитку УкраїниЯренко, А. В.; Рамола, М.-К. П.
2015Маркетингова інформаційна система та її роль на підприємствіЄвсейцева, О. С.; Дробна, О. П.
2015Маркетингові дослідження в діяльності підприємстваЯренко, А. В.; Колодяжний, Є. О.
2015Моделювання вартості підприємства легкої промисловості (в контексті брендингу)Зимбалевська, Ю. В.
2015Людський фактор розвитку інноваційної економікиГеселева, Н. В.; Мельник, Н. В.
2015Перспективи міжнародного маркетингу: особливості його прогнозуванняЯренко, А. В.; Вартова, М. В.
2015Project Expert – система підтримки процесу стратегічних рішеньЯренко, А. В.; Аніщенко, А. В.
2015Indendent component analysis (ICA)Miettinen, P.; Zinchenko, Tetiana
2015Модель потоку даних аналізу відносної концентраціїЛіп'яніна, Х. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 20
IV Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція (м. Київ, 22-29 квітня 2015 року)