Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 10.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Проблеми оптимізації ассортименту продукції підприємстваЯренко, Г. О.; Яренко, А. В.
2016Моделювання оптимальних каналів розподілу підприємствМарченко, О. А.; Яренко, А. В.
2016Моделювання асортиментної політики підприємстваХапіна, О. Ю.; Яренко, А. В.
2016Дослідження специфіки розвитку бренду українських підприємствОркуша, Ю. В.; Яренко, А. В.
2016Стисла характеристика Marketing-mix та його еволюціяЯренко, А. В.
2016Аналіз зміни вподобань споживачів комп’ютерної технікиГриппа, І. К.; Яренко, А. В.
2016Ефективність функціонування роздрібних магазинів в умовах ринкової конкуренціїХоліна, Ю. Ю.; Яренко, А. В.
2016Обгрунтування розробки асортиментного переліку товарівКалібабчук, О. В.; Яренко, А. В.
2016Обгрунтування існування альтернативних рішень побудови маркетингових каналів розподілуБутенко, А. В.; Яренко, А. В.
2016Застосування методів визначення ефективності рекламної діяльності на ринкуРамола, М.-К. П.; Яренко, А. В.