Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24719
Назва: Features of inclusive preschool interior design
Автори: Bulhakova, T. V.
Qiao, Dan
Lu, Yingjian
Ключові слова: design
interior
inclusive preschool institution
kindergarten
interior design principles
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Bulhakova T. V. Features of inclusive preschool interior design / T. V. Bulhakova, Qiao Dan, Lu Yingjian // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 116-119.
Короткий огляд (реферат): The study has identified six fundamental principles for shaping the interior of an inclusive preschool for children aged 3-6 years. These principles are based on both child behavioral psychology and modern practices in designing kindergarten interiors. The identified principles are the "Principle of Openness", "Principle of Difference", "Principle of Creativity", "Safety Principle", "Principle of Fun", and "Principle of Naturalness". By utilizing these principles, a modern methodology for interior design of inclusive kindergartens can be developed, which will include specific techniques for each principle. The outcome will be a space that provides children with a sense of security, comfort, interest and contributes to their overall harmonious development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24719
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2023_V2_P116-119.pdf556,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.