Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24719
Название: Features of inclusive preschool interior design
Авторы: Bulhakova, T. V.
Qiao, Dan
Lu, Yingjian
Ключевые слова: design
interior
inclusive preschool institution
kindergarten
interior design principles
Дата публикации: 2023
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Bulhakova T. V. Features of inclusive preschool interior design / T. V. Bulhakova, Qiao Dan, Lu Yingjian // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 116-119.
Краткий осмотр (реферат): The study has identified six fundamental principles for shaping the interior of an inclusive preschool for children aged 3-6 years. These principles are based on both child behavioral psychology and modern practices in designing kindergarten interiors. The identified principles are the "Principle of Openness", "Principle of Difference", "Principle of Creativity", "Safety Principle", "Principle of Fun", and "Principle of Naturalness". By utilizing these principles, a modern methodology for interior design of inclusive kindergartens can be developed, which will include specific techniques for each principle. The outcome will be a space that provides children with a sense of security, comfort, interest and contributes to their overall harmonious development.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24719
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD_2023_V2_P116-119.pdf556,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.