Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26429
Title: Мерчандайзинг в контексті культури сучасного ринку
Authors: Шарко, В. В.
Паламарчук, А. М.
Ільчук, І. В.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Паламарчук А. М. Мерчандайзинг в контексті культури сучасного ринку / А. М. Паламарчук, І. В. Ільчук ; наук. кер. В. В. Шарко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 116.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26429
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P116.pdf142,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.