Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2984
Title: Методика совершенствования профессионально значимих координационных качеств у студенток на занятиях по физическому воспитанию
Other Titles: Методика вдосконалення професійно значущих координаційних якостей у студенток на заняттях з фізичного виховання
Methodic of girl students’ professionally significant coordination qualities’ perfection at physical education classes
Authors: Колумбет, А. Н.
Keywords: физическое воспитание
координационные качества
координаційні якості
фізичне виховання
physical education
coordination qualities
Issue Date: 2016
Citation: Колумбет А. Н. Методика совершенствования профессионально значимих координационных качеств у студенток на занятиях по физическому воспитанию / А. Н. Колумбет // Физическое воспитание студентов. — 2016. — № 4. — С. 35-43. — DOI:10.15561/20755279.2016.0404.
Source: Физическое воспитание студентов
Abstract: Целью статьи является внедрение новой методики развития профессионально значимых координационных качеств студенток высших педагогических учебных заведений на занятиях по физическому воспитанию.
Метою статті є впровадження нової методики розвитку професійно важливих координаційних якостей студенток вищих педагогічних навчальних закладів на заняттях з фізичного виховання.
Purpose of this article is implementation of new methodic of professionally significant coordination qualities’ training in higher educational establishments’ girl students at classes of physical education.
DOI: 10.15561/20755279.2016.0404
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2984
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра фізичного виховання та здоров'я
ISSN: 2075-5279
2223-2125
2308-7250
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161109_102.pdf421,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.