Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/539
Назва: Аналіз розвитку і впровадження концепції розміщення зовнішньої реклами в місті Києві
Автори: Сафронов, В. К.
Сафронова, О. О.
Ключові слова: дизайн міського середовища
концепція розміщення зовнішньої реклами
рекламні конструкції
зовнішня реклама
дизайн городской среды
концепция размещения наружной рекламы
рекламные конструкции
наружная реклама
urban design
outdoor advertising concept
advertising design
outdoor advertising
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Сафронов В. К. Аналіз розвитку і впровадження концепції розміщення зовнішньої реклами в місті Києві / В. К. Сафронов, О. О. Сафронова // Сучасні проблеми в архітектурі і містобудуванні. - К.: КНУБА, 2015. - Вип. № 41. - С. 185-189.
Source: Сучасні проблеми в архітектурі і містобудуванні
Короткий огляд (реферат): В роботі дан аналіз розвитку концепції впорядкування розміщення зовнішньої реклами в місті Києві, стану її реалізації і перспектив розвитку.
В статье дан анализ развития концепции размещения внешней рекламы в городе Киеве, уровень ее реализации и перспективы развития.
The article analyzes the development of the concept of outdoor advertising in Kiev and the level of its iplementation and development prospects is given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/539
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра дизайну інтер'єру і меблів
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160128_101.pdf315,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.