Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [943] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 943
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Аналіз ринку аудиторських послуг в УкраїніПодольна, В. В.; Артем'єва, А. О.
2015Вплив елементів маркетингових комунікацій на поведінку споживачаПодольна, В. В.; Бураковець, Е. А.
2015Посередницька діяльність в Україні та світіЗимбалевська, Ю. В.; Яременко, О. І.
2015Логістичний аутсортинг як перспективний напрям розвитку транспортних компаній в умовах кризиЗимбалевська, Ю. В.; Ящук, А. С.
2015Моделювання вартості підприємства (в контексті брендінгу)Зимбалевська, Ю. В.
2015Сучасні тенденції розвитку маркетингу в УкраїніЗимбалевська, Ю. В.; Орішко, Ю. О.
2015Етичний маркетинг: сутність і проблеми застосування в УкраїніЗимбалевська, Ю. В.; Линок, І. О.
2015Цікаві факти про логотипи відомих брендівЯренко, А. В.; Матюшенко, К. П.
2015Успішна антикризова PR-кампанія: шприцева паніка навколо PepsiЯренко, А. В.; Плахотнюк, М. С.
2015Застосування методів маркетингу для підвищення збуту в роздрібних магазинахЯренко, А. В.; Холіна, Ю. Ю.
2015Товар та майбутнє: філософський поглядЯренко, А. В.; Коров'яковська, Л. М.
2015Сегментування ринку: стратегічний підхід до визначення привабливості ринкуЯренко, А. В.; Таран, Е. В.
2015Планування рекламної діяльності на підприємствіЯренко, А. В.; Марченко, О. А.
2015Оптимізація витрат на контекстну рекламуГеселева, Н. В.; Марченко, О. А.
2015Статистика ринку праці в УкраїніГеселева, Н. В.; Яременко, О. І.
2015Статистичні показники у маркетингуГеселева, Н. В.; Чегренець, Д. В.
2015Засоби підвищення ефективності маркетингової діяльностіГеселева, Н. В.; Верхушина, О. С.
2015Математичне моделювання в формуванні маркетингових стратегій підприємствГеселева, Н. В.; Головань, Х. В.
2015Теорія масового обслуговування як інструмент підвищення ефективності діяльності компанійГеселева, Н. В.; Толстих, А. В.
2024Government 5.0 як основа ефективності державно-приватних партнерств у період повоєнного відновлення УкраїниБондаренко, Світлана Михайлівна; Бондаренко, Богдан Сергійович; Дугуд, М.; Вартанова, О. В.; Власюк, Т. М.; Діденко, Р. В.; Касич, Алла Олександрівна; Невмержицька, С. М.; Рубан, Дмитро Олександрович; Сагайдак, М. П.; Хмурова, В. В.; Цалко, Т. Р.; Чернявська, О. В.; Чернявська, О. Д.; Шкода, М. С.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 943