Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6110
Назва: Плакат - як засіб соціальної реклами
Інші назви: Poster as a means of social advertising
Автори: Бистрякова, В. Н.
Осадча, А. М.
Гула, Є. П.
Ключові слова: плакат
соціальний плакат
екологічний плакат
реклама
рекламна діяльність
рекламна практика
соціальна реклама
історія реклами
poster
social poster
ecological poster
advertising
advertising activity
advertising practice
social advertising
advertising history
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Бистрякова В. Н. Плакат - як засіб соціальної реклами / В. Н. Бистрякова, А. М. Осадча, Є. П. Гула // Вісник Львівського університету. Серія Мистецтвознавство. – 2016. – Вип. 17. – С. 69-77.
Source: Вісник Львівського університету. Серія Мистецтвознавство
Короткий огляд (реферат): У межах мистецтвознавчого дискурсу розглянуто специфічні риси використання плаката як засобу реклами у соціальній сфері (соціальній рекламі). Визначено сутність і особливості соціальної реклами, проаналізовано еволюцію плаката та досліджено характеристики саме соціального плаката, виявлено різновиди соціального плаката.
In article within an art criticism discourse peculiar features of use of the poster as advertising media in the social sphere (social advertising) are considered. The essence and features of social advertising is defined. Evolution of the poster is analyzed and characteristics o f social poster are investigated. Kinds o f the social poster are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6110
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну
ISSN: 2078-6794
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170503_301.pdf1,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.