Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6194
Title: Використання мультисенсорного брендінгу в сучасних умовах
Other Titles: USING MULTI-SENSORY BRANDING IN MODERN CONDITIONS
Authors: Пономаренко, Ігор Віталійович
Віннікова, Інна Ігорівна
Keywords: сенсорний маркетинг
мультисенсорний брендінг
маркетингові комунікації
інноваційні технології
Issue Date: 2014
Citation: Пономаренко І. В. Використання мультисенсорного брендінгу в сучасних умовах / І. В. Пономаренко, І. І. Віннікова // Ефективна економіка. – 2014. – № 12. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3641
Source: Ефективна економіка
Abstract: В статті розглядаються питання, які пов’язані з особливостями використання мультисенсорного брендінгу компаніями у сучасних умовах. Досліджено передовий досвід впровадження інноваційних маркетингових технологій компаніями, що дозволяють впливати на поведінку споживачів.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6194
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2307-2105
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.