Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/673
Title: Влияние цвета на восприятие человека и колористика логотипов успешных брендов
Authors: Химиченко, Д. В.
Keywords: колористика логотипів
створення успішного фірмового стилю
ребрендинг фірмового стилю компанії по колористичним канонам
колористика логотипов
ребрендинг фирменного стиля компании по колористическим канонам
создание успешного фирменногостиля
coloring logos
corporate identityrebranding by coloristic canons
creating a successful corporate identity
Issue Date: 2015
Citation: Химиченко Д. В. Влияние цвета на восприятие человека и колористика логотипов успешных брендов [Электронный ресурс] / Д. В. Химиченко // Технології та дизайн. - 2015. - № 1 (14). - Режим доступа: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_18.
Abstract: В даній статті розглядається питання про застосування знань з колористики для створення успішного логотипу та фірмового стилю для людини. Оброблено багато інформацій на тему значень та сприйняття людиною кольору та сприйняття людиною логотипу та фірмових кольорів та асоціації його з самім брендом. В результаті проведення досліджень було сформовано максимально успішно підібрані кольори для майбутніх створень логотипів та фірмових стилів, а також проведення ребрендингу вже існуючих компаній.
В статье рассмотрен вопрос применения знаний по колористке для создания успешного логотипа и фирменного стиля для человека. Изучено множество информации на тему значений каждого цвета для человека и его восприятие логотипа или фирменного стиля и ассоциации его с тем или иным брендом. В результате проведения исследований было определенно максимально успешную колористику для будущего успешного создания новых фирменных стилей и логотипов, а так же проведения ребрендинга для уже существующих компаний.
The article discusses the use of knowledge on Colour to create a successful logo and corporate identity for the individual. Studied a lot of information on the values of each color for a person and his perception of the logo or corporate identity and its association with a particular brand. As a result of the study was to determine the most successful coloristic for future successful creation of new corporate identity and logo, as well as rebranding for existing companies.
URI: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_18
http://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/673
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2015_N1_18.pdf305.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.