Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/673
Title: Влияние цвета на восприятие человека и колористика логотипов успешных брендов
Authors: Химиченко, Д. В.
Keywords: coloring logos
corporate identityrebranding by coloristic canons
creating a successful corporate identity
колористика логотипов
ребрендинг фирменного стиля компании по колористическим канонам
создание успешного фирменногостиля
колористика логотипів
створення успішного фірмового стилю
ребрендинг фірмового стилю компанії по колористичним канонам
Issue Date: 2015
Citation: Химиченко Д. В. Влияние цвета на восприятие человека и колористика логотипов успешных брендов [Электронный ресурс] / Д. В. Химиченко // Технології та дизайн. - 2015. - № 1 (14). - Режим доступа: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_18.
Source: Технології та дизайн
Abstract: В даній статті розглядається питання про застосування знань з колористики для створення успішного логотипу та фірмового стилю для людини. Оброблено багато інформацій на тему значень та сприйняття людиною кольору та сприйняття людиною логотипу та фірмових кольорів та асоціації його з самім брендом. В результаті проведення досліджень було сформовано максимально успішно підібрані кольори для майбутніх створень логотипів та фірмових стилів, а також проведення ребрендингу вже існуючих компаній.
В статье рассмотрен вопрос применения знаний по колористке для создания успешного логотипа и фирменного стиля для человека. Изучено множество информации на тему значений каждого цвета для человека и его восприятие логотипа или фирменного стиля и ассоциации его с тем или иным брендом. В результате проведения исследований было определенно максимально успешную колористику для будущего успешного создания новых фирменных стилей и логотипов, а так же проведения ребрендинга для уже существующих компаний.
The article discusses the use of knowledge on Colour to create a successful logo and corporate identity for the individual. Studied a lot of information on the values of each color for a person and his perception of the logo or corporate identity and its association with a particular brand. As a result of the study was to determine the most successful coloristic for future successful creation of new corporate identity and logo, as well as rebranding for existing companies.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/673
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_18
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2015_N1_18.pdf305,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.