Просмотр собрания по группе - Авторы Геселева, Н. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 11 по 30 из 125 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Вартісний (функціонально-вартісний) і стратегічний аналіз бізнес-процесівГеселева, Н. В.; Шарпіта, В. С.
2016Вдосконалення податкової системи для підвищення конкурентоспроможності економіки УкраїниСлишинська, В. О.; Геселева, Н. В.
2017Вибір структури каналу розподілуГеселева, Н. В.; Качур, С. В.
2017Використання методу аналізу ієрархій в системах прийняття рішеньГеселева, Н. В.; Сиволап, Ю. В.
2016Використання оптимізаційних методів та моделей в логістичному управлінніКоров'яковська, Л. М.; Геселева, Н. В.
2015Використання теорії ігор у формуванні ціни на товарГеселева, Н. В.; Новіков, Д. В.
2010Використання формалізованих моделей системної динаміки в інноваційному менеджментіЧубукова, О. Ю.; Геселева, Н. В.; Слізкова, Г. В.
2016Впровадження, супровід і керування якістю інформаційних системГавриленко, О. І.; Геселева, Н. В.
2012Диверсифікація економіки країни як спосіб підвищення інвестиційної активностіГеселева, Н. В.; Редько, М. В.
2015Дослідження чинників розвитку інноваційно-знаннєвої економікиГеселева, Н. В.; Мельник, Н. В.
2010Дослідження якісних показників інноваційної діяльності методами частотного аналізуГеселева, Н. В.; Корецький, С. Л.
2016Експертна система управління роботомБарсукова, М. А.; Геселева, Н. В.
2018Ефективність національної економікиГеселева, Н. В.; Афанас'єва, А. І.
2014Життєвий цикл товару: концепція, стадії, стратегії маркетингуГеселева, Н. В.; Тюн, І. В.
2017Збалансована система показників (Balanced Score-card - BSC)Геселева, Н. В.; Барчук, М. Р.
2015Значення цінності брендуЗимбалевська, Ю. В.; Геселева, Н. В.; Ормонов, М. О.
2017Конкуренти і конкурентна боротьба як елементи маркетингової політикиГеселева, Н. В.; Коростинська, Н. Р.
2014Контент-аналіз у дослідженнях масової комунікаціїГеселева, Н. В.; Теніщева, Д. О.
2016Контент-маркетингБондаренко, Я. І.; Геселева, Н. В.
2014Концепція стратегічного управління General Electric / McKinseyГеселева, Н. В.; Барсукова, М. А.