Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24264
Название: Життєвий цикл товару: концепція, стадії, стратегії маркетингу
Авторы: Геселева, Н. В.
Тюн, І. В.
Дата публикации: 2014
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Тюн І. В. Життєвий цикл товару: концепція, стадії, стратегії маркетингу / І. В. Тюн ; наук. кер. Н. В. Геселева // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 84.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24264
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2014_P084.pdf136,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.