Просмотр собрания по группе - Авторы Ковальчук, С. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 9 по 16 из 16 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Проблемні аспекти застосування маркетингу промисловими підприємствами УкраїниКовальчук, С. В.; Лень, Т. В.
2014Роль ціноутворення у формуванні маркетингової політики підприємстваКовальчук, С. В.; Тимофєєв, Д. Г.
2014Стратегічне управління конкурентоспроможністю банківської установиКовальчук, С. В.; Марценюк, М. М.
2016Сутність і значення крауд-маркетингу у просуванні товарів (послуг) та компанійОлійник, А. О.; Ковальчук, С. В.
2017Сучасні аспекти забезпечення соціальним маркетингом системи соціального менеджменту підприємстваКовальчук, С. В.; Семенов, К. Л.
2014Тенденції розвитку підприємств легкої промисловості України: маркетинговий підхідКовальчук, С. В.; Хмарська, І. А.
2014Удосконалення комплексу маркетингу на підприємствіКовальчук, С. В.; Пілявіз, М. М.
2015Удосконалення маркетингової діяльності торгово-посередницьких підприємств УкраїниКовальчук, С. В.; Забурмеха, Л. І.