Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24257
Название: Роль ціноутворення у формуванні маркетингової політики підприємства
Авторы: Ковальчук, С. В.
Тимофєєв, Д. Г.
Дата публикации: 2014
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Тимофєєв Д. Г. Роль ціноутворення у формуванні маркетингової політики підприємства / Д. Г. Тимофєєв ; наук. кер. С. В. Ковальчук // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 77-78.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24257
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2014_P077-078.pdf147,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.