Browsing by Author Євсейцева, О. С.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 100  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Email-маркетинг. Якісний зворотній зв'язок від plain-text листаЄвсейцева, О. С.; Сидоренко, М. А.
Mar-2017Public relation як система формування іміджу вузуЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2017Social Media MarketingЄвсейцева, О. С.; Ковальчук, Ю. С.
2021User Experience Design – мистецтво і наука створення позитивних емоцій через взаємодію з продуктомЮркевич, Т. В.; Євсейцева, О. С.
2020Адаптація системи маркетингових комунікацій до онлайн-середовищаШкут, Д. М.; Євсейцева, О. С.
2016Аналіз медійного ринку УкраїниЄвсейцева, О. С.; Собцева, Г. М.
Apr-2017Аналіз поведінки споживача методом "мапа подорожі споживача"Євсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
2020Аналіз програмно-технічних аспектів створення систем обліку та технологій управління підприємствамиЄвсейцева, О. С.; Синенко, О. І.; Ярема, К.
2014Аналіз ринку лакофарбової продукції УкраїниЄвсейцева, О. С.; Гришко, М. В.
2012Аналіз ринку снекової продукції УкраїниЄвсейцева, О. С.; Ющенко, А. В.
2010Аналіз сучасних підходів до реструктуризації господарської діяльностіЄвсейцева, О. С.
2016Бренд як важлива складова комплексу маркетингуТонкошкурова, Н. Ю.; Євсейцева, О. С.
2015Важливість цінової політики в сучасній економіціДобробог, Г. В.; Євсейцева, О. С.
2019Вдосконалення маркетингових комунікацій підприємстваЄвсейцева, О. С.; Кокорева, А. В.
2016Глобалізація процесів логістикиКолтко, Ю. Ю.; Євсейцева, О. С.
2016Головні принципи рекламного текстуРибак, Д. К.; Євсейцева, О. С.
2017Дизайн відносин, або на що варто витратити творчі силиЄвсейцева, О. С.; Сіряк, Д. В.
2021Дизайн обкладинки альбому музичного гурту "All them Witches"Левенець, В. В.; Євсейцева, О. С.; Чупріна, Н. В.
2017Директ-маркетинг як засіб максимально ефективної рекламиЄвсейцева, О. С.; Середня, А. Г.
2019Дослідження маркетингу соціальних медіа в сучасному стані інтернет-рекламиЄвсейцева, О. С.; Антонюк, Л. Д.