Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17720
Название: Аналіз поведінки споживача методом "мапа подорожі споживача"
Другие названия: Analysis of consumer behavior with method of Customer Journey Map
Авторы: Євсейцева, О. С.
Потєха, Д. С.
Ключевые слова: мапа подорожі споживача
точки контакту
цільовий сегмент
цілі споживача
досвід взаємодії з товаром
Customer Journey Map
point of contact
target segment
consumer goals
experience of using the product
Дата публикации: апр-2017
Библиографическое описание: Євсейцева О. С. Аналіз поведінки споживача методом "мапа подорожі споживача" / О. С. Євсейцева, Д. С. Потєха // Економiка та держава. – 2017. – № 4. – С. 52-54.
Source: Економiка та держава
Экономика и государство
Ekonomika ta derzhava
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто теоретичні основи застосування методу Customer Journey Map (CJM) для аналізу поведінки споживача під час прийняття рішення про купівлю. Визначено основні переваги використання такого підходу. Розглянуто основні етапи побудови графа. Надано рекомендації щодо застосування методу CJM. Описано способи виявлення проблем під час співпраці компанії із споживачем та використання отриманої інформації для підвищення рівня обслуговування клієнтів. Представлено загальну структуру графа "мапи подорожі споживача" в схематичному вигляді, а також наведено приклад змісту побудованої CJM. Визначено з якими перешкодами може зустрітися споживач під час спілкування із компанією або використання товару.
The article discusses theoretical basis application of the method of Customer Journey Map (CJM) to analyze consumer behavior. The main advantages of this approach. The main stages of construction of the graph. The recommendations on the application of the method CJM. The methods of problems identifying in the company's cooperation with the customer and use this information to improve customer service. Presents the general structure of the graph "Customer journey map" in schematic form, and an example of content of CJM. Detected obstacles which -can be met by consumer when communicating with company or product use.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17720
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2306-6806
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20210527_305.pdf207,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.