Browsing by Author Геселева, Н. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 102  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Design thinкing: інноваційний підхід до генерації бізнес-моделей та процесів прийняття рішеньГеселева, Н. В.; Яценко, А. А.; Синенко, П. О.
2016Web-mining: інтелектуальний аналіз даних в мережі InternetМінакова, В. П.; Геселева, Н. В.
2015Аналіз господарської діяльності підприємств в сучасних умовах на прикладі ТОВГеселева, Н. В.; Євдоченко, В. А.; Лугиня, Р. О.
2016Аналіз розвитку сучасного інформаційного суспільства (віртуалізація реальності)Яценко, А. А.; Геселева, Н. В.
2017Аналіз інвестиційного середовища в УкраїніГеселева, Н. В.; Гнідковська, Т. І.
2010Аналізування ризиків інвестиційно-інноваційних проектів методами частотного аналізуГеселева, Н. В.; Корецький, С. Л.
2016Апаратне та програмне забезпечення інформаційних технологійЯковець, Р. І.; Геселева, Н. В.
2017Бенчмаркінг в управлінні бізнес-процесами підприємстваГеселева, Н. В.; Садова, О. А.
2017Вартісний (функціонально-вартісний) і стратегічний аналіз бізнес-процесівГеселева, Н. В.; Шарпіта, В. С.
2016Вдосконалення податкової системи для підвищення конкурентоспроможності економіки УкраїниСлишинська, В. О.; Геселева, Н. В.
2017Вибір структури каналу розподілуГеселева, Н. В.; Качур, С. В.
2017Використання методу аналізу ієрархій в системах прийняття рішеньГеселева, Н. В.; Сиволап, Ю. В.
2016Використання оптимізаційних методів та моделей в логістичному управлінніКоров'яковська, Л. М.; Геселева, Н. В.
2010Використання формалізованих моделей системної динаміки в інноваційному менеджментіЧубукова, О. Ю.; Геселева, Н. В.; Слізкова, Г. В.
2016Впровадження, супровід і керування якістю інформаційних системГавриленко, О. І.; Геселева, Н. В.
2016Експертна система управління роботомБарсукова, М. А.; Геселева, Н. В.
2018Ефективність національної економікиГеселева, Н. В.; Афанас'єва, А. І.
2017Збалансована система показників (Balanced Score-card - BSC)Геселева, Н. В.; Барчук, М. Р.
2015Значення цінності брендуЗимбалевська, Ю. В.; Геселева, Н. В.; Ормонов, М. О.
2017Конкуренти і конкурентна боротьба як елементи маркетингової політикиГеселева, Н. В.; Коростинська, Н. Р.